Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Catten - 27 mars 2008 14:51

som jag så fräckt snodde från hans blogg och ivrigt fyllde i med livsvktigt vetande om mig! ;-)


1. Ditt namn? Catten

2. Ålder?  "nästantant"

3. Vart bor du? I min lägenhet

4. Bor tillsammans med? Frank, Puma och bitvis Ängelen

5. Husdjur? KATT så klart

6. Färg på ditt hus? Det är inte mitt ...som tur är!

7. När är du född? Tillverkad nån gång i midsommarhelgen - räkna själv!

8. Klass? Nä, schizzad gypsy!

9. Vilket år tar du studenten? Gick ut -86, men "tog studenten" liksom?

10. Något jobb? Snart, snart!!!!

11. När gick du upp i morse? Tre timmar efter jag gått och lagt mig, dvs vid 9 -tiden

12. När ska du sova? Så fort jag kommer till ro tack!

13. Duschat idag? Appselut, varje dag!

14. Kramat någon idag? Nej......

15. Pussat någon idag? Oh nej......

16. Vad har du ätit idag? Mannagrynsgröt - det var gott! :)

17. Dagens klädsel? Tights och storskjorta - svart såklart

18. Dagens smink? Nä, det tyar jag inte idag

19. Dagens sötnos? Inte jag iallafall - kanske den generöse komm.teknikern?

20. Dagens roligaste? Å, absolut och utan tvekan - älskar dig tokfia!!


SOCIALT

21. Har du många vänner? Ja, fast fler bekanta

22. Hur många har du kysst? Förmodligen fler än jag minns

23. Vem kramade du senast? Ängelen eller P19, minns inte

24. Hur många har du haft sex med? Inte fler än att jag minns dem!

25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen aning och vill inte veta...

27. Har du pojk-/flickvän? Nope

28. Vem pratade du med i telefon senast? Å, i förmiddags

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? G som berättade om sin brakmiddag! ,-)


FAVORIT

31. Film?  Boy's don't cry

32. Låt? Just nu: Takida - Curly Sue *vacker så det värker*

33. Mat? Grön

34. Dryck? Vatten

35. Färg? Svalsvart, neonsvart och djupsvart tills de kommer på nåt mörkare...

37. Stad? Nä......inte stora städer.....

38. Land? Ungern

39. Ämne i skolan? Språken

40. Människa? Många står mig nära, nära!!


SENASTE

41. Personen du tänkte på? Samvetsfråga....

42. Personen du kysste? Ah....nä, sånt frågar man inte!!

43. Gången du spydde? Länge, länge, länge sedan

44. Gången du grät? Förmodligen när jag spydde, tårar kommer lätt av kräkreflexen

45. Pizzan du åt? Kebab

46. Gången du var i Göteborg? Alldeles för länge sedan - augusti 06

47. Gången du var i Stockholm? I december - värsta julhetsen :(

48. Gången du var full? Full? Det krävs så mycket alko att jag inte har råd med det.... 

49. Gången du var hög? Det minns man väl inte?

50. Personen som såg dig gråta? Ingen - måste jag så gör jag det ensam

ANTINGEN ELLER :

51. Svart eller vitt? Svart

52. Hund eller katt? Katt

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Både och?

54. Tv-spel eller datorspel? Data - Shanghai!!

55. Singel eller upptagen?  Singel

56. Hångla eller puss? Ja tack!

57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?  Eh?!

58. Ragga eller bli uppraggad?  *blyg*

59. Big Brother eller Paradise Hotel? Nä....aldrig i livet!

60. Svart hår eller blont? Svart

61. Blåa ögon eller bruna? Gröna

62. Choklad eller lakrits? BÅDABÅDABÅDA  - GE MIG!!!

63. Göteborg eller Stockholm? Götet, goa gamla Götet ;-)

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Tsss..vänster så klart!

65. Coca cola eller fanta? Uäck - slibbigt klibb!

66. Pizza eller kebab? Helst inte - kebabsallad?

67. Randigt eller prickigt? Måste jag? Prickigt under protest!

68. Älska eller älskas? Oja!

69. Leva eller dö? Först det ena - sen det andra!


ANTAL

70. Personer du älskar? Många - mitt hjärta är stort! *L*

71. Personer du hatar? Inte en enda - de som kommer i position för sådant är ens inte värda mina känslor!

72. Pojk-/flickvänner du haft? Hur räknar man sådant?

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Geee, det räcker bra med en!!

74. Glassar du ätit på en dag? Förmodligen alldeles för många - klämde en tvåliterslåda vanilj med chokladkross för ett tag sedan *skäms*

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Arvika lockar!

76. Gånger du haft minnesluckor? Säger bara en sak: stress + teflonminne + förvärvad skada på pannloben = vadå, vem, jag?

77. Gånger du varit hög? Sällan, och för vääääldigt länge sedan

78. Personer du saknar just nu? Många!! 

79. Gånger ditt hjärta brustit? En, men jag är bra på att lappa och laga ;-)


VEM:

80. Vill du kyssa nu? Det låter vi vara osagt, eller hur? <---*härmar V*

81. Ska du träffa imorgon? I och baby A samt E-L

82. Sjöng du senast för? Annat än mig själv - S!

83. Hade du senast en msn-konversation med? En fin vän som inte heller kunde sova

84. Spelade du tvspel med senast? Ängelen, då 4 år som råklådde mig i nåt körabilpåhitt

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Jag är dålig på romantik, tyvärr :(

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen - jag föredrar verbala attacker framför fysiska!

87. Förtjänar att dö? Jag tänker inte så.......

88. Är söt? Man kan vara söt på olika sätt.....

89. Vill du sova jämte inatt? Vill och vill, men får? Det blir Frank och Puma som vanligt! 


VAD:

90. Gör dig glad? Solen, vänner, glass, närhet

91. Gör dig ledsen? Saknad, elakhet

92. Vill du helst göra nu? EXAKT nu - bli klar med listan och fixa mer thé

93. Önskar du att du slapp göra? Betala räkningar

94. Vill du ha nu? Förutom så stora saker att de inte är "önskbara" är jag rätt nöjd!

95: Önskar du dig i födelsedagspresent? En resa vore trevligt!

96. Längtar du till? Att jobbet ska starta!

97. Tycker du om dina betyg? Mmm...jag kunde gjort bättre, men det fanns så mycket annat kul!

98. Ångrar du i ditt liv? klämmer i med en klyscha -"Man ska inte ångra det man gjort - bara det man inte gjort", men nog fan har jag gjort min beskärda del av missar i livet...

99. Är det bästa som hänt dig? Förmodligen mina barn!

100. Hur mycket är klockan? 15.15

Av Catten - 27 mars 2008 05:32

Men vad ÄR nu det här......tredje natten i rad som jag inte kan sova? Jag som var tillbaka i rätt normala gängor igen, sov åtminstone en fem - sex timmar varje natt, vad gör jag uppe ännu liksom?


Det här börjar likna skit, jag vill inte tillbaka till zombiestadiet jag var i i somras när tre sönderhackade timmar var max per natt :( Men faktum kvarstår - trots att jag nu sovit sammanlagt ca sju timmar på tre nätter är jag inte ett dugg sömnig - tvärtom känner jag mig nästan lite speedad. Försöker minnas när och vad jag åt senast - det har blivit lit si och så med det också har jag för mig - men jag vet att jag åt sista filmjölken i gårmorse vid åttatiden nån gång för Frank satte foten i den.....8-/ och tisdags vet jag att jag åt fem knäckebröd till frukost vid 17 -tiden för sen mådde jag illa resten av kvällen och natten.


Förmodligen är det här inte alls bra?


Min våta dröm just nu:

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards