Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Catten - 8 mars 2008 10:55

vara lagom - fick jag som tips (tack Vagabond). Hmmm.....det faller på sin orimlighet tyvärr: Jag ÄR inte lagom, jag är alltid för mycket! För snacksalig, för vidlyftigt viftande med mina långa armar, för många (uppenbarligen) tvetydiga blickar under min långa snedlugg, för stora och högljudda skratt, för mycket prat om mig själv även om det är typ "kolla vad korkad jag är" snack, för liten i maten (??!!!!!), för vulgär i mina skämt, använder för många svordomar, för öppen med mitt snusande och chokladmissbruk, för mycket, för mycket, för mycket......men jag tog ialla fall ingen sås! ;-)


Nä, seriöst så hade jag faktiskt en skitkul kväll - långt ifrån alla dissade mig enligt ovanstående. E tyckte iallafall att jag var "en frisk fläkt" och mannen jag hade till bordet såg varken ut att bli rädd eller känna avsmak, han till och med skrattade - en hel del! Att jättetjuriga K skulle vara där hade jag ingen aning om, och kunde inte rå för - hon har ogillat mig sedan vi sjöng i kör ihop och jag nog skam till sägandes var lite elak mot henne.


K är nämligen inte den vassaste kniven i lådan om man säger så...lite klientvarning över henne och vid den perioden i mitt liv hade jag inte ork för "klienter" i mitt privatliv, så förmodligen fick jag väl igen för det igårkväll. Nåväl - kul hade jag, god mat, mycket prat och många glada skratt blev det! Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska kunna smita undan för att slippa diska/bädda/dammsuga innan jag ska hämta J på stationen och som låter som en rimlig undanflykt till varför det inte är gjort när jag får så fin gäst! *L*


Nä, bejbs - det finns nog ingen återvändo, disken kallar! Ha en finfin lördag, det ska jag -J ska tvingas att se på "Andra Chansen" med mig! *ler grymt*


Ha det bäst - flodhäst!!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards