Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Catten - 17 mars 2008 19:42

*Det ligger en pommes i trappan

*Att tvätta är trist -  men ren tvätt luktar gott!

*Dammråttorna befodrades till änglatofflor - de är mjuka att gå på

*Frank bajsar ungefär sju gånger på en dag

*Linssoppa är godare än spaghetti och köttfärssås

*Jag får ont i nacken av att stå på alla fyra för länge

*Alldeles för många av er tänkte nåt snuskigt när ni läste förra betraktelsen

*"Olyckorna" fortsätter - kompisens dotter M är gravid, och fyller snart 16...

*Jag är nervös inför imorgon

*Det kommer ingen påskhare till mig

*Ängelen kan inte tala rent längre - hon har en stav i tungan :(

*Jag har slut på betraktelser

Av Catten - 17 mars 2008 14:05

Segaste dagen på mycket länge....det sägs ju att "en olycka kommer aldrig ensam" och det stämmer förmodligen. På sista tiden har de trillat in som pärlor på ett radband - både i familjen och hos närmaste vännerna. Åsså snöar det med idag, som the icing of the cake liksom!!!*muttrar*


Idag skulle jag vilja befinna mig på en söderhavsö - med bambumattan över huvudet, alternativt så pissfull på sötsliskiga ananas- och cocosdrinkar att jag inte brydde mig en stund. Hallå Kapten Långstrump - kan du komma och kidnappa mig lite?


On the bright side finns dock att jag blivit bjuden till Göteborg - närhelst jag vill men lämpligast i maj när en "Grymtmusikalen" går upp, en vän jobbar där för fullt, och en annan har lovat att bekosta resa och stå för logi. Men - med min vanliga fallenhet för att fucka upp saker och ting så jobbar jag förmodligen då. Inte så att jag på något vis beklagar mig för om jag skulle få jobb- tvärtom, men det är ju en sån där "typisktgrej" ändå......


Jaja, jag ska inte ta ut saker och ting i förväg (som vanligt) utan hålla fast vid min "Baloofilosofi" - flyta med floden!! Översvämningar har vi ju gott om här nere i Småland.......Nu ska jag kämpa lite mot strömmen och blodtörstigt mörda ihjäl dammråttorna som frodats här under lång tid, kanske lyckas jag dammsuga upp Frankie också? Ett liiiitet tag inne på toan vore väl inte heller fel är jag rädd  - jag kan inte förstå hur tandkrämen kan förflytta sig så vidlyftigt över både handfat och spegel?


Hej svejs - grus och gnejs!!


btw: Klockan 11 imorgon ombedes alla närmast sörjande hålla tumme igen - ny intervju på G!!!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards