Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Catten - 14 mars 2008 12:26

tror jag det kallas när dagen innan kommer tillbaka dagen efter och på nåt vis biter en i rumpan?


Imorse orkade jag banne mig inte ur sängen och jag går fortfarande omkring lite som en zombie här - jag har iallafall duschat och går om kring i ~KÄNSLIGA LÄSARE UPPMANAS HÅLLA FÖR ÖGONEN HÄR~ långkalsonger och bh. Snyggt, men jag tog det som fanns närmast - Pumakatten låg och sov på en blöt handduk framför garderobsdörren så det är inte enbart mitt fel!!


Närmast i funderingarna är faktist att göra slag i saken och rycka ut den där ENORMA stenen jag har i näsan och byta till nåt annat, jag har så ont i nässkiljeväggen nu och jag blöder varje dag för jag sticker hål på mig själv - vill man vara fin får man lida pin heter det, men nån ände kan det väl finnas? Sen måste jag komma ihåg att ringa någon så någon inte blir uttråkad och gör fler hål i sig själv!! Där får det också finnas gränser....


Åsså ringde M nu *vinkar* och avbröt mig så jag GLÖMDE att jag bloggade och började städa klädkammaren istället.....hassegu vad jag är strukturerad!! *ASG* Och, ja M - jag ska googla NUUUUU!!! Fast när jag nu börjar närma mig slutet på ytterligare en meningslös blogg ...men hallå!! Nu säger de på radion att Charlotte Perelli gör motstånd mot alla krav på snygghet och demonstrativt struntar i alla krav på yttre glamour och är ingen diva? *ser otroligt, sanlöst, totalförvirrad ut*


Ja som sagt - struktur: nu frukost, sen diska, dammsuga och förmodligen fortsätta rensa i klädkammaren, jag förstår inte hur det kan samlas så mycket prylar i den, jag ÄGER ju ingenting!!!


Över och ut - snabeltrut!


Edit: När jag diskade insåg jag ~HÅLL FÖR ÖGONEN IGEN!~ att jag håller på att trilla ur min bh...jag får nog sluta äta så mycket skorpor :(

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards