Alla inlägg under februari 2013

Av Catten - 23 februari 2013 14:32

Nu ska vi se sa den blinde till den döve....


och minsann, Älskot har efter träget arbete slutligen lyckats med av- och ominstallation av IE, och än så länge skriver jag inte baklänges!


Då kanske det kan bli lite ordning på bloggandet här - men inte idag, för om inte alls lång stund ska vi ge oss ut och åka: Älskot ska ÄNTLIGEN få sin julklapp, en konsert med Petra "September" Marklund. Vi gillade henne som September och efter att ha sett och hört henne i "Så mycket bättre" blev vi ännu mer imponerade så när hon nu kommer till StoraStaden tar vi tillfället i akt och går och lyssnar - jag hoppas och tror att det kan bli mycket bra :)

Av Catten - 18 februari 2013 12:06


har det varit här i min lilla blogg på sista tiden.


Ni som känner mig gissar nog på att det inte beror på att jag inte har något att säga, för det har jag ju åtminstone lite då och då....


Nej, det beror på mina webbläsare. IE har fått totalspunk och går inte att öppna alls, det kommer upp varningsrutor om "skript" som körs och Älskot har avinstallerat och ominstallerat men det blir varningsrutor ändå. Och Godzilla Eldräv är om möjligt ännu tokigare, när jag loggar in via den och försöker skriva så dyker texten av någon för mig outgrundlig anledning upp BAKLÄNGES!


Och mycket tror jag om er, kära läsare - men ärligt talat tror jag inte att ni vill lägga tid på att sitta och dekryptera mina svamlerier när de är skrivan på baklängesspråk :( Om sanningen ska fram så vill jag det inte ens själv, så jag har full förståelse för om ingen annan orkar det heller. Men det är onekligen lite synd att det blir så här, för en liten "ventil" i min vardag har ju stängts på grund av det.


Att jag kan blogga just här och just nu beror på att jag är på jobbet. sjuk förvisso, men jag är på jobbet. Att jag kan blogga när jag är på jobbet beror på att det är sportlov. Att jag är på jobbet när det är sportlov beror på att jag har en semstertjänst. Vad det beror på att jag har en semestertjänst - ja det får vi förmodligen fråga någon av de ekonomiska genierna som är anställda för att veta sådana saker i min kommun :)


Nu ska jag sluta blogga och fortsätta med att göra det som en resurspedagog med elevansvar gör när eleverna inte är i skolan. Undrar ni vad? Det gör jag med....

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards