Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Catten - 20 mars 2008 11:22

är det inombords!! På två sätt - ett positivt och ett negativt. (Aldrig ska jag vara riktigt nöjd *S*)


Vi börjar med det negativa - så har vi det avklarat: Jag har feeeeber!Done!


Positivt: Jobbet så klart, och all underbar respons jag fått och får från familj, vänner och bekanta. En när och kärs positiva besked och det faktum att vi kanske hittar tillbaka till våra maratontelefonsamtal utan att de blir jobbiga med en massa äckliga känslor inblandade *L*. Ett litet påskpaket i posten från A - med de där salta och sura godisarna hon vet att jag gillar.


Ett snabbt telefonsamtal från M med inbjudan att följa med på Kents spelning ikväll. Ytterligare telefonsamtal, från P19:s arbetsgivare som ville förhöra sig om mående, ett annat från mentor i skolan som förhoppningsvis kommer att mynna ut i att gossen får den där "significant other" som han kan ventilera med. Besök av P19:s bäste kompis med flickvän och ett långt samtal med dem - underbara ungar till att bry sig om!


Och du G - när jag nu har allt det här - så känns det som om jag kan klara mig utan det där andra ett tag till ;-) Idag mår jag gott och gissa om jag ser fram emot konsert ikväll - feber or no feber!


Massa bacillspäckade påskpussar på er alla!!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards