Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Catten - 26 augusti 2009 22:22


Så här ser de ut - bekräftelsetorskarna!



Av Catten - 26 augusti 2009 13:49


Det är helt lungt Lasse liten, du är inte ensam om den känslan...liksom...



Av Catten - 26 augusti 2009 12:51


Idag är skallen fylld av bomull så jag har inte så värst mycket att säga. För att slippa kasta mig över disken kopierar jag in ytterligare en sån där "värdelöstvetandelista":


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
-Tre, hem, bil, cykel
Vilken svordom använder du mest?
-Men vaffan!!!????

Äger du en iPod?
-*sucka* Tekniiiiiik?

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
-Ingen tid alls.

Hur många resväskor äger du?
-En hysteriskt stor, knallröd. Mitt motto är att det är lika bra att packa den full så har jag iallafall inte för lite med mig.


Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
-Nej. Men det har hänt att jag har haft sandaler - när jag var gravid som en tunna och konstant genomsvett.


Var köper du dina matvaror ifrån?
-Affären (reklamvägrar)


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
-You bet!!


Har någon någonsin kallat dig lat?
-Ja, jag själv, varje dag!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
-Vision Talk "Dirty Italo Disco"

När var senast någon stötte på dig?
-Vaffönå?

Vad åt du till middag?
-Rester: köttfärslimpa och potatiskroketter :(


Använder du huvtröjor?
-Nej, försökte för ett år sedan men det är liksom inte jag....

Kan du vissla?
-Nope...eller ja, lite entonigt på "inblåset" *skäms*


Har du någonsin deltagit i en demonstration?
-Jupp, till och med varit initiativtagare till en - i högstadiet, för feminism på nåt sätt....


Vem var den senaste som ringde dig?
- T

Vilket riktnummerområde befinner du dig i?
-0472

Hur många syskon har du?
-Ett, en StorSyster.

Är du blyg inför det motsatta könet?
-Nej, inte ett dugg. Det är jag för gammal för.

När flög du senast?
-Hmm...jag är ingen ängel....

Läser du för skojs skull?
-Ja, kan man göra det på nåt annat sätt?

Diskar du din egen disk?
-Ja, tyvärr.

Har du gråtit offentligt?
-Vad innebär "offentligt"? Jo, på L:s begravning 2000.

Har du en stationär dator eller en laptop?
-En stationär.


Försöker du alltid lära dig nya saker?
-Nej, de hoppar in och tar plats ändå liksom..


Vad har du med dig in på bion?
-Popcorn.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
-Socialkunskap


Gillar du att flyga flygplan?
-Jag tror det - jag mår inte dåligt i alla fall.


Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
-"Skönhet sitter i betraktarens öga"

Vilken är din favoritdrink?
-Vodkadrinkar, jag är inte så jäkla petig faktiskt.

Gillar du din boendesituation?
-Gillar den för den är MIN - men planerar inte att bli gammal här.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
-Fungera? Det blir de timmar det blir, tre ibland 12 ibland.

Äter du frukost dagligen?
-Jorå, jag har lärt mig det som vuxen.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
-*ASG*Nä, knappast....

Vilken är din favoritfrukt?
-Nektarin.

Tror du på liv på andra planeter?
-Tror vet jag inte, men håller det inte för osannolikt - jag har annat att fundera på!

Tror du att Gud är man eller kvinna?
-Gud är ett DET, ett okroppsligt väsen.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
-Legenden berättar att det inte fanns något namn valt så jag fick helt enkelt heta det som flera andra barn på samma sal skulle kallas. Bra val - NOT!!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
-Om mitt liv hängde på det - fast då skulle jag förmodligen dö av skräck!

Sover du på sida, mage eller rygg?
-På alla sidor. Kallas även för helikpotersovning.

Tycker du om att krama folk?
-Ja, riktigt mycket med dem jag verkligen vill krama.

Tycker du att du är attraktiv?
-Inte på nån fläck faktiskt.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
-Nej, men ofta ont i magen.

Om du var född till motsatt kön, vad hade du hetat?
- Förmodligen nåt pojknamn?

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards