Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Catten - 17 augusti 2009 20:06


Jag sitter fortfarande i nån slags omvänd husarrest. P18 har försvunnit från jordens yta, jag har efterlyst honom men han befinner sig i "snart"himmeln och har messat att han kommer med mina nycklar "snart" fyra gånger nu sedan klockan 18. Mjölken är slut så det blir inget mer kaffe ikväll, men jag har snus så jag klarar mig till imorgon.


Min diet "ät det som råkar finnas i skåpen" bjöd på spenatlasagne till middag ikväll, det måste väl ändå vara rätt godkänt även om det inte var på fullkornspasta och faktiskt bara liiiiiiite ost på toppen?


Nu ska jag chocka min kropp med den motion som står till buds när man är i husarrest, nämligen VM i hopp och lek på tv.......Hoppas på minst 3 hektos viktminskning due to förflyttningen från datastolen till soffan!

Av Catten - 17 augusti 2009 14:25


Det blev ju en skitbra start liksom.


Jag är inte helt säker, men jag tror inte att det finns någon diet som föreskriver ett halvt paket salta kex och 125 gram blåmögelost till lunch? Men det hade ju varit hemskt att låta dem förfaras när nu snyggot Å var så snäll och skänkte mig något så gott...Dessutom har P18 lånat min bil, dvs HELA nyckelknippan vilket innebär att jag inte kunnat gå utanför dörren och låsa den, mao har det hittils varit ytterligare en dag i soffsittarland.


Imorgon är en annan dag.....




Av Catten - 17 augusti 2009 08:37


eller nåt? Som sagt Yasha - idag smäller det!


Small gjorde det väl inte direkt, med visst sa det "poff" och "psssst" när jobbubblan sprack, för då försvann ju och så förhoppningen om friskvårdspeng och motion betald av jobbet. Den enda motion som jag vet fortfarande är gratis är ju promenader så det kommer att bli det som gäller. Jag har ff kvar mina pointstabeller och ska göra ett försök att följa dem - men det är ju tyvärr också ett faktum att bra mat är dyrare än dålig. Slut på gnället, dags att ut och promenera  i stormen! =)

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards