Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Catten - 27 januari 2009 16:17


Av två inbokade möten idag gick två som en dans!


Det ena var bara in och underteckna och gå ut igen - klappat och klart.


Det andra.....gick så tveklöst bra och var så självklart. Av ren diskretion (fatta hur svårt nåt sånt är för mig*S*) har jag inte nämnt så mycket tidigare, men dagens andra möte var på en gymnasieskola i en närliggande stad där jag idag var på nån slags "snabbintervju" för att kolla om jag kunde få arbetspröva och det får jag! Jag ska syssla främst med administrativa arbetsuppgifter men även sitta i receptionen, hjälpa till under "rushhour" i caféterian och occasionally vara "vakt" under prov eller vid de få tillfällen då man inte kan få tag i vikarie. Först och främst under två månader, men om jobbet och jag passar för varandra är det inte omöjligt med en anställning.......


Fattar ni hur glad jag är? Fattar ni hur GLAD jag är? Att få sysselsätta sig med något meningsfullt, och med något man dessutom tycker är roligt - kan det bli bättre? Med risk för att säga för mycket innan jag ens börjat, men ändå - så är det ju precis den sortens jobb jag gillar - att få ha omväxlande uppgifter, att vara nån slags "resurs" och rycka in där det behövs- det är sånt jag funkar bäst med.....Jag är glad idag, sa jag det? ;-)


På måndag börjar jag jobba!


Dagens *kärlekar* gå till min handläggariller Göran som är bästbästbäst =)

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards