Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Catten - 7 januari 2009 02:45


behövde det, var det visst någon som såg mitt "nödrop" här i bloggen om nattliga telefonsamtal *L* Vi har babblat i enånhalv timme, tills batteriet i min b-telefon från löjliga billighetsvaruhuset gav upp och vilket babbel det blev! Det är alltid lika kul - men ännu bättre skulle det vara fejs2fejs vettu, och gärna med nån flaska halvtaskigt rödtjut i närheten.......


Även om det egentligen inte alls är bra, så är jag glad att det finns fler än jag som är sömnlösa, nattugglor, dygnsvändare - att jag inte är den enda som är vaken i den här kalla vita natten, inte den enda med massor av funderingar att vrida och vända på utan att därför bli ett enda dugg klokare. Glad att det finns nån att svamla iväg med, att få svammel tillbaka ifrån, nån som håller med mig om att det ena och andra är skit och elände och inte värt att bry sitt söta huvud med och nån jag kan göra detsamma för.


Nattliga telefonsamtal är minsann inte alls att förakta, även om sammanhanget inte var i toppklass mot slutet =) Vi har en hel del som måste sägas på dagtid också, när vi är lite mer strukturerade och lösningsfokuserade! Konkretisera, planera, bena upp och reda ut.....men framför allt babbla och svamla och bara trivas ihop!


Från djupet av mitt svarta hjärta: "me love you, L"!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards