Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Catten - 5 januari 2009 00:50


i stort sett sömnlös natt längtade jag verkligen efter att få gå och lägga mig ikväll - men det verkar ha slagit över på något sätt? Lika dödstrött som jag varit under hela dagen - lika tvärpigg är jag nu när det är nannedags på riktigt. Jag har tyvärr en liten alldeles nyväckt men gnagande misstanke om att det är något som inte står riktigt rätt till på insidan faktiskt.


För trött för att läsa i den enda bok jag inte läst minst fem gånger från min bokhylla, för pigg för att sova, för korkad för att lösa korsord och för rastlös för att meditera. Alltså återstår min "tröst i natten" - datorn. Att läsa folks tränings-, låtabliattäta-, eller hundbloggar borde få mig så uttråkad att jag blir åtminstone en anings aning lite tröttare nu när jag läst alla "mina" bloggares intressanta senaste inlägg.


Ett långt och meningslöst telefonsamtal skulle nog också kunna få mig att varva ner så pass men så här dags ringer man inte till folk har jag förstått. Jourhavande medmänniska kanske vore ett alternativ, men att ringa dit för att beklaga sig över sömnlöshet känns en aning trivialt i jämförelse med vad jag misstänker att folk hör av sig med för problem. Läsa telefonkatalogen är också en sån där sak som skulle kunna underhålla mig, men jag har läst ut Växjödelen och har ingen annan, What to do...mer än att avsluta detta fullständigt onödiga inlägg och inse att det här - det är jag i ett nötskal!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards