Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Catten - 6 januari 2009 21:43


Vilken....dag liksom. Absolut ingenting har hänt - och då menar jag ABSOLUT ingenting!


Förutom att jag pratat i telefon med Farbro Barbro förstås *vinkar* och det var ett bra tag sedan, nån gång i mitten av sommaren om jag inte minns fel. Oh how times fly.....Vilket påminner mig om att det finns en hel del människor jag "borde" ringa nu igen men jag skyller på att det har varit alldeles för läskigt många helger och även om inte jag har varit upptagen så har säkert de det.....


Att göra ingenting är faktiskt riktigt avslappnande, om jag bara hade sluppit vara medveten om att jag ska göra ungefär detsamma imorgon, och i övermorgon, och dagen därpå och så vidare....Fast imorgon är det ju trots allt vardag igen, och då ska jag gå till biblioteket, jag är så desperat nu att jag läser om böcker från min bokhylla som jag i stort sett kan utantill och det råsuger! Lite nostalgitripp var det dock att läsa "Scruples" och "Lace" även om det samtidigt är ett oerhört slöseri med tid när det finns så många nya böcker som jag inte läst ännu.


Hockey kollade jag ju naturligtvis på inatt - ju mindre man säger om den matchen desto bättre kanske? Jag är ju långt ifrån nån expert, men det var definitivt inte njutbart att se småkronorna möta Canada. Nog om det helt enkelt och dags för dagens femte (?) latte, filt, bok och soffa!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards