Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Catten - 27 augusti 2008 19:51


har förfallit å det grövsta.


Inte för att jag hade ambitionen att skriva några litterära mästerverk här, eller djupsinniga betraktelser, men på senaste tiden inser jag att det enda jag gör är gnälla över hur trött jag är, över vädret och idag insåg jag till min fasa att det intressantaste jag hade att skriva om idag är att jag köpt något jag aldrig trodde om mig själv - två stycken hoodisar..... De är snygga i och för sig, men hallå - JAG i hoodisar, det har inte hänt sedan jag var gravid senast - dvs närmare 16 år? Dessutom, att inte ha något annat att blogga om - det är på gränsen till patetiskt!


Stillsamt hemmaliv med Puman och Ängelen, jobbajobbajobba och lite mer stillsamt hemmaliv. That's me liksom! Bara att inrätta sig - jag är ingen spännande människa och mina tankar går förmodligen på sparlåga just nu eftersom jag inte ens kan gnälla om dem idag. Jaja - livet kan ju ta paus lite då och då!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards