Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Catten - 22 augusti 2008 06:32

Jg minns att jag har drömt som en tok, men jag minns inte vad - smått kaotiskt är det enda. sista drömmeningen innan jag vaknade helt var dock: "Men det vet ju ALLA att man inte kan dricka motorolja!" Förmodligen kommer jag att gå runt och fundera hela dagen vilken bakgrund den meningen har...


Funderar gör jag också på något jag hörde i en enligt min åsikt mindre seriös radiokanal igår: flera personer hävdade bestämt att det bästa sättet att komma över ett krossat hjärta var att ge sig ut och träffa en ny. Sorry folks, men det där tror jag inte ett skit på - kommer man över så snabbt så var det inte hjärtat som var krossat - bara egot! att kasta sig in i ny relation är nog det värsta man kan göra mot både sig själv och den nye/a. Hur ska man hinna "avveckla" känslorna - de går väl inte bara att flytta över på en ny person?


Därmed inte sagt att man inte kan få liknande, eller lika starka känslor igen...men det måste finnas tid för att läka......återkommer antagligen i eftermiddag med dessa djupa tankar - nu måste jag jobba,jobba, joooooobba!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards