Direktlänk till inlägg 7 augusti 2008

Ajajaj...

Av Catten - 7 augusti 2008 05:53


Det där gjorde ont. Jag såg det sent i gårkväll och det har inte blivit mycket sömn inatt kan jag säga. Det kändes...ja, ni vet kanske hur det känns när något händer som man innerst inne VET kommer att hända, men ändå inte är riktigt förberedd på? Självklart borde jag inte alls bli förvånad och det är förmodligen det allra, allra bästa sättet för mig att slutligen komma till insikt, släppa taget och en gång för alla vandra vidare- men det hindrar inte att det fortfarande, nånstans mittemellan hjärta och hjärna svider till lite då och då....


Men jag är glad ändå, för ja "telefonerna gick varma i Småland" igår och det var en annan sak jag såg; det hade fått resultat det med! =) Att "go public" kan vara svårt, speciellt inför sina nära och kära - men som synes fick det ett positivt bemötande! Hassegu vilken hintblogg det här blev då?


Mmm...det kanske är just därför det har blivit lite tunnare med inlägg på sista tiden. I ärlighetens namn känns det inte längre helt bra att outa mig här längre och när det kommer till att skriva är det ju oftast just det det handlar om för mig - att "skriva av mig" och njaaaaaeeee. Vi får väl se hur det blir - förmodligen kommer jag inte att kunna låta bli ATT skriva, frågan är bara VAD det blir?


Nä - jobba idag igen, men jag är ju "ledig hela helgen Åke" =) . Då är det Karl-Oskardagar i vår stad:

http://www.karloskardagarna.se/websites/karloskar/sd_page/42/1/index.php


och kanske, kanske blir jag lite piggare av det?


Puss å kram, kärleksgam och lycka till =)

 
 
Ingen bild

Jo

7 augusti 2008 08:56

det där är problemet med bloggar, det man kanske behöver skriva - kan man inte skriva för man vet inte vem som läser... samtidigt är bloggar utan de intressantaste bitarna inte så kul att läsa. antagligen därför jag aldrig lyckats med att blogga på riktigt. :-)

 
Ingen bild

sus

7 augusti 2008 13:13

Det vore trist om Catten slutade med bloggen, men det ska ju inte kännas som ett tvång.

Hoppas att festivalen piggar upp. Pugh brukar ju vara rätt bra... och så catwalk, *blir nyfiken*...

Kramen till dig !

 
Birdie

Birdie

9 augusti 2008 01:14

Vill heller inte att du slutar blogga... om du vill veta vem som läser, att bara speciellt utvalda läser *undertecknad ler sött* så fixa en blogg som är lösenordsskyddat... puss.

http://www.birdies-place-in-space.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catten - 12 januari 2021 20:59

vad svårt det är ibland att komma till skott med att skriva, trots att det finns massor som jag behöver skriva av mig? Den 4:e fick jag besked om att jag har ny chef till 100% som ska ge mig uppdrag på 60% och att min fd chef har 40% av min tid. ...

Av Catten - 1 januari 2021 20:18

med komplett fullt upp. Nytt uppdrag samt därmed sammanhängande utbildning på jobbet, flytt till en betydligt bättre lägenhet men även besiktningar och extraaktiviteter, jul- och nyårsfirande med restriktioner, pappa som utsatts för bedrägeriförs...

Av Catten - 23 november 2020 13:52

om man precis kan kalla det för "bostadskarriär" när man flyttar från hyrestvåa till hyrestvåa? Men för mig personligen känns det ändå så, främst för att jag flyttar från tredje våningen med dyr utomhusparkering "i mån av plats" till marklägenhet med...

Av Catten - 19 november 2020 16:13

aldrig gjort anspråk på att vara ofelbar. Tvärtom är jag ofta medveten om att jag "borde" gjort annorlunda, bättre, mer, högre osv nästan av födsel och ohejdad vana. Därför blir jag nog lite extra stött när en person som jag en gång stod mycket n...

Av Catten - 8 november 2020 17:25


så innerligt tråkigt och oerhört opraktiskt att vara i isolering i väntan på provsvar. Mest opraktiskt var onekligen att jag hade typ ingen mat hemma, så igår satt jag och funderade ut att om jag åkte till affären strax innan den stängde vid 22, ...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards