Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

Alltså

Av Catten - 19 mars 2008 09:45

finns det nåt jag verkligen djupt och innerligt HATAR så är det att bli väckt av telefonen....och idag var det extra jobbigt eftersom jag om igen har ont i halsen och är snorig!!


Men jag är verkligen, verkligen glad att jag masade mig upp och svarade för det var Kyrkonämndens ordförande som ringde för att berätta att JAG HAR FÅTT DRÖMJOBBET!!!!! *dansar segerdans*


Hon hade massor av info till mig men jag kunde nog faktiskt inte ta in så mycket mer än att jag börjar jobba den 15 april, ska prova ut arbetskläder innan dess och att det finns en egen dusch till mig eftersom jag är kvinna och inte "bör" duscha ihop med grabbarna.......Klokt tänkt - jag vill inte behöva gräva gravar åt arbetskamraterna efter att ha skrämt ihjäl dem! *L*


Nu har jag MASSOR av telefonsamtal att ringa - alla tumhållare förtjänar egentligen ett personligt tack, men jag har ju inte fått nån lön ännu...;-)

Så därför - TACK, och tack igen alla ni som trodde på och hoppades med mig -  Lavv jo!!



 
 
Ingen bild

Ömma Tummar

19 mars 2008 11:18

Grattis!!! Så roligt!! Nu vänder det med det mesta ska du se, det här var bara startskottet för allt positivt som kommer framöver.... du vet ketchupeffekten...

 
Ingen bild

Jonas

19 mars 2008 12:55

Stort grattis än en gång!Jag visste att det skulle gå vägen,vore väl sjutton annars.Det var dagens energikick =)

 
Ingen bild

boobs

19 mars 2008 13:14

Grattis Stumpan !
jisses så kul, dansar jag med av bara farten.. =)
de e din tur nu !!

 
Ingen bild

Jo

19 mars 2008 16:37

Grattis till jobbet! (inte för att jag har riktigt koll på vad exakt drömjobbet är... men det lär väl bloggas mer om det här snart).

 
Ingen bild

LoneWolf

19 mars 2008 18:04

Jo men att Grattis då för fa.... öhh, grattis så jättemycket menar jag. Verkligen kul, nu ska du se att du får det andra med =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catten - 12 januari 2021 20:59

vad svårt det är ibland att komma till skott med att skriva, trots att det finns massor som jag behöver skriva av mig? Den 4:e fick jag besked om att jag har ny chef till 100% som ska ge mig uppdrag på 60% och att min fd chef har 40% av min tid. ...

Av Catten - 1 januari 2021 20:18

med komplett fullt upp. Nytt uppdrag samt därmed sammanhängande utbildning på jobbet, flytt till en betydligt bättre lägenhet men även besiktningar och extraaktiviteter, jul- och nyårsfirande med restriktioner, pappa som utsatts för bedrägeriförs...

Av Catten - 23 november 2020 13:52

om man precis kan kalla det för "bostadskarriär" när man flyttar från hyrestvåa till hyrestvåa? Men för mig personligen känns det ändå så, främst för att jag flyttar från tredje våningen med dyr utomhusparkering "i mån av plats" till marklägenhet med...

Av Catten - 19 november 2020 16:13

aldrig gjort anspråk på att vara ofelbar. Tvärtom är jag ofta medveten om att jag "borde" gjort annorlunda, bättre, mer, högre osv nästan av födsel och ohejdad vana. Därför blir jag nog lite extra stött när en person som jag en gång stod mycket n...

Av Catten - 8 november 2020 17:25


så innerligt tråkigt och oerhört opraktiskt att vara i isolering i väntan på provsvar. Mest opraktiskt var onekligen att jag hade typ ingen mat hemma, så igår satt jag och funderade ut att om jag åkte till affären strax innan den stängde vid 22, ...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards