Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Catten - 22 februari 2009 21:12


kallas det här jag fick - men för mig är det snarare underhållning, list- och blankettifyllare som jag är på hobbynivå ;-)


1. Vad ville du bli när du var liten: Alla andra ville bli hårfrisörskor så det verkade just då som ett bra yrke. Om det inte var det, varför ville då alla bli det liksom?

2. Vad blev du: Större och större......

3. Samlar du på något: Ilska tror jag, fast nu har jag börjat lära mig att göra av med den också ;-)

4. Vem skulle du vilja slå på käften alt. skicka en brevbomb till? Orsak: Den som kom på att det inte behövs korrekturläsare på tidningarna längre - ni som känner mig förstår varför!

5. Vem skulle du vilja krama? Orsak: Just nu - min kudde, jag är snooooortrött!

6. Hur ofta ljuger du: Aaaaaaaaaaldrig! *rodnar klädsamt*

7. Vad var det bästa som hände igår: Att jag stängde av tv:n innan Melodifestivalen började.

8. "Säffle...på vägen till Provence". Är det en bra slogan: Jag har hört och sett värre - men det är så knappt!

9. Kan du jonglera med tre bollar: Nope, förmodligen beror det nog mest på att jag inte vet varför jag ens skulle försöka?

10. Vad är det godaste du har i kylskåpet just nu: Ost såklart - oavett vad så är ost ALLTID godast!

Av Catten - 22 februari 2009 18:58


gammal tant är jag ikväll. Idag har jag nämligen gjort nåt jag inte gjort sedan jag var barn: isfiskat!


Eller, jag har väl i ärlighetens namn mest varit eldvakt och påhejare när de andra sprang till angeldonen men nån ska ju vara det? Trevligt har det iallfall varit, och massor av frisk luft och ganska blöt och kalla fötter har jag fått. Bilder togs det en hel del, men min batterikäkande kamera var på topphumör idag och tillät mig i stort sett bara att sätta i helt nyladdade batterier innan den lade av så jag måste invänta att få bilder mailade till mig - sen ska här förevisas både fisk, fiskare och kanske en simmare också ;-)


Tack till mitt trevliga sällskap för en härlig dag, nu ska jag "bara" taximamma mig lite, sen ska här dykas i säng med en förfärlig fart - det är ju måndag imorgon!



Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards