Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Catten - 31 maj 2008 23:50

Haha, jag har kommit på en ny fritidssysselsättning för mig: Jag ska starta en dejtingsite som ska heta "Dejting för debila".......För det verkar vara mest sådana som använder sig av dylika faciliteter! Folk som inte kan stava, folk som SKRIVER MED CAPS LOCK HELA TIDEN,  folk som skickar flirtar och lovesmajlisar i andra messet, folk som reggar sig som "har partner" och söker "en romans" - för mig är otrohet nåt som inte finns på kartan - men här sitter alltså folk och SÖKER aktivt efter någon att vara otrogen med .....*suck*, folk som ....folk som......folk som helt enkelt verkar helpuckade, och då är det kanske inte så konstigt att de är singlar?


Vänta nu....jag är singel jag med, betyder det att jag är.......


*ser förvirrad ut och går och gör en IQ-test*

Av Catten - 31 maj 2008 19:23

och fotar å det mest amatörmässiga sätt så passar jag på att bjussa på P19:s sttudentskylt också - den där han är såååååååå bedååååååååååårande! =)

Av Catten - 31 maj 2008 18:57

roligare än vad man gör sig sägs det.....


Idag har jag skitkul - tvättar och dricker fulöl!! Tvätta som lördagsnöje är fanimig underskattat - eller är det jag som är oerhört trist!


Trist var det också när jag drog på mig ett linne för att avnjuta solen men råkade slå en kik i spegeln och funderade allvarligt på om jag skulle våga gå ut? Bonnabrännan är milt sagt slående! Baksidan är skimrande vit - förutom nacken som är typ - kräftfärgad? Ni får ett smakprov här:

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards