Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Catten - 4 maj 2008 09:44

Igår tillbringade jag i stort sett hela dagen framför datorn, med undantag för några timmar mitt på dagen då jag var en aning social... det är inte nyttigt!! Jag har själv så svårt att förstå att tid och rum kan försvinna så fullständigt och att jag kan bli så uppslukad av triviala diskussioner om ditt och datt  och egentligen ingenting alls?


Så illa var det att jag faktiskt glömde bort att äta? Frukosten var sen såklart, men de vindruvor och den banan jag åt till fikat täcker kanske inte dagens övriga näringsbehov. Snusat fick jag gjort åtminstone - det var ingen risk att jag glömde *ler skämmigt* och nu kommer Ängelen imorgon och då blir det mer ordning och reda på maten också!


Lite besviken blev jag nog på att fd grannen aldrgi hörde av sig - det hade varit kul att gaffla en stund och uppdatera de senaste åren, men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen. Småtjurigt kan jag dock konstatera att det verkar vara min roll fortfarande - att vänta på att andra ska ha tid och ork och lust att umgås med mig? Jaja....life suck's - men bara på vissa ställen <-----------*försök att vara rolig*


Som väl var ringde telefonen mizz i nazzen (jag var på väg att slita mig, "skulle bara" faktiskt skriva det här blogginlägget=)) dels så jag kom ifrån datorn och dels så jag fick uppdaterat på kära vännens mående. Trött men bra - kändes som en hyfsad sammanfattning. Sen är ju frågan hur mycket jag ska lämna ut om en annan person i min blogg, speciellt som jag vet att du läser den! ;-) Och eftersom du tyckte att jag försummade bloggen, trots att jag dumpade den för din skull igår så sitter jag nu här och svamlar, ännu värre än jag gjorde i telefon inatt.......


Jag säger bara en sak: Gå och blås bubblor genom öronen, så ska jag gå ut på balkongen och få lite luft idag . Kanske till och med cykla en sväng på den nylagade cykeln. Ja, inte nylagad som i helstekt i ugn utan med nytt styre och nya innerslangar så att det faktiskt inte känns som att cykla i meterdjup lera vid varje tramptag.....Tack älskade pappa! =)


Gå ut var det.............................................*u
tgången*

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards