Alla inlägg den 13 september 2009

Av Catten - 13 september 2009 21:20


Söndag, denna eländes dag som alltid kommer alldeles för snabbt - oavsett om man arbetar eller tillhör dem som är mellan jobb.....Imorgon går "alla andra" till jobbet och jag är rätt säker på att det finns en och annan som skulle önska att det vore fredag igen imorgon. Jag som inte ska gå till jobbet önskar också det, så att "alla andra" kan komma hem och ta helg =)


Helger är nämligen trevliga - denna har (trots en kost på vitt bröd, kokt ris och en gnutta kyckling) varit alldeles tippelitoppen! Jag har sett Ölandsbrons ljus från landsidan, suttit på en pir och betraktat ryska vattenskoterdivisionens erövring av en liten byhåla, gått en lång promenad mizzinazzen, luktat på mognande äpplen, ägt sönder någon i ett tv-spel i filmkunskap (och visat upp mina ickeexisterande skills vad gäller bilkörning på tv), varit medshoppare, pantat ett orimligt högt antal PET-flaskor, pratat med en kulsprutepratande biscottibakande skånska, blivit halvt ihjälskrämd av nån slags fågel, skrämt halvt ihjäl någon när jag hojtade när jag blev rädd för fågeln, sniffat på en nystängd pizzeria, kört bil mängder av mil på kringelikrokvägar och massor, massor av annat.......Badat badkar har jag dock ICKE gjort! ;-)


Kan man bli annat än trött av ett sådant hiskeligt tempo? Godnatt!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards