Alla inlägg den 9 september 2009

Av Catten - 9 september 2009 18:54


och doftar ljuvligt gott. Jag har späckat honom med rivet äpple, kanel och hackade nötter. Himla jävla jättetrist bara att jag inte kommer at våga sätta tänderna i honom. Hittils nder dagen har jag nämligen lyckats få i mig en hel thékopp kokt ris och jag är säker på att 125% av det har kommit ut igen. Ett tag funderade jag allvarligt på om jag skaffat mig salmonella och då ska ni veta att jag inte är ett enda gnyttedugg hypokondrisk.


Framför mig ligger en skiva torrt rostat bröd och slokar intill ett glas sån där hälsodryck som på latin heter "för livet". De lockar inte det allra minsta men är ändå ett bevis på att jag kryat på mig, jag kunde cykla de 300 meterna till affären utan att varken vrida mig i plågor eller desperat se mig omkring efter närmaste toalett. För tillfället har jag svårt att bestämma mig för vilket som slår ut mig mest: en sån här magkörare eller en rejäl förkylning. Det enda jag säkert vet är att om helvetet och skärselden på allra minsta lilla sätt liknar de magplågor och därmed följande andra smärtor (vars beskrivning jag inte tänker gå in på men som ni säkert kan föreställa er) jag upplevt sedan nån gång inatt - ja då ska jag börja bikta mig och köpa avlatsbrev pronto!



Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards