Alla inlägg den 8 september 2009

Av Catten - 8 september 2009 15:01

Visst är det nyskapande, spännande och innovativt med nya bloggplatsen, fd bloggagratis.

Allt som inte jag är med andra ord.

Jag ser hos många av er andra att ni tycket det är kul med ny layout och sånt där. Jag ska be att - som vanligt- få vara kärringen mot strömmen. Det här blev jobbigt. Jag har ju känt mig helt tillfreds tidigare, inte saknat något och inte önskat nåt nytt. Nu vet jag att jag kommer att få höra att jag inte behöver ändra på nånting ba'fatt möjligheten finns. Säger du det så är det nog så att du inte känner mig så väl. Går nåt att ändra på så bara MÅSTE jag göra det - även om jag egentligen känner mig smått illa till mods när jag gör det. Känns uttrycket "Curiosity killed the cat" igen liksom?

Nu ska jag ägna eftermiddagen åt att smälta både det faktum att jag numera skriver mitt mer eller mindre intressanta svammel på bloggplatsen och att snyggot Å och jag har varit på den jättestora möbelkedjans ursprungliga och minsta (?) varuhus här i landet. Jag handlade för hela 258:-, nästan personligt minimirekord för mig. Inga värmeljus och inga servietter, men däremot en kanske något ovanlig present.

Ikväll börjar kören igen *gör vågen* och det glädjer mig. Jag har sjungit alldeles för lite i sommar

Imorgon är det dags att baka Hermankakan och jag är glad åt att kunna meddela att jag lyckades prångla på snyggot Å en av "ge-bort" delarna som hon skulle vidarebefodra till sin svärmor. Två är bortlovade till M och J. men vem ska ha den sista klutten - för man kan väl inte slänga Herman - det är väl nästan liktydigt med mord?

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards