Alla inlägg den 7 september 2009

Av Catten - 7 september 2009 17:39


för att jag känner mig så vidare blomlik idag (möjligvis som en vresros) men jag gjorde det där blomtestet ändå som alla andra gjort. Något gapigt lejon blev jag inte, däremot en Canna.....en "exotiskt eldig blomma"





”You stand up for what you believe in, even if it gets in the way of what other people think. You are proud of yourself and your accomplishments and you enjoy letting people know that.”









Yeah, that's me!


Kuriosa om Cannan: Cannan kallas även "Indianskott". Det sägs att dess svarta hårda, ärtliknande frön användes som ammunition i de många slagen mot indianerna. I Asien använder man cannafrön på ett fredligare sätt. Buddisterna använder dem i sina radband. Latinskt namn: Canna Indica L.

Av Catten - 7 september 2009 17:04


När det känns omöjligt att formulera ens ett kort sms....


När det är ogenomförbart att komma på om, och isåfall vad, man ska äta....


När huvudet känns som ett stort tomrum.....


När man ska välja nåt och får för mycket att välja på.....


När man känner sig fullständigt förvirrad......


När den inre stressen bubblar ut genom öronen......


När man får hjärtklappning av att ha EN tid inbokad per dag......


När man rusar genom en folktom affär utan att ha bråttom hem....


Är det ett tecken på att det är måndag?



     


Ge mig - och ett stort täcke i en mjuk soffa så ska jag försöka överleva till imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards