Alla inlägg den 6 september 2009

Av Catten - 6 september 2009 21:15


Gjorde jag:


* Dansade häcken av mig - tyvärr bara symboliskt

* Drack mer alkohol än jag är medveten om

* Fick en så slaskig puss av M att jag blev blöt bakom öronen :S

* Käkade lax

* Rökte alldeles för mycket =(

* Skickade fyllesms, men till rätt person den här gången.

* Pratade med massor av trevliga människor =)

* Skrattade mig nästan av stolen åt J och hans fru som "Statens Officiella Gratulations Kommitté"

* Sjöng med i alla hårdrockslåtar (är ff förundrad över hur jag kan kunna texterna) och är hes som en gnu

* Headbangade (och det känns i whiplashnacken idag)

* Och mycket, mycket annat....


Gjorde jag inte:


* Blev bakfull

* Hånglade med M trots erbjudandet ;-)

* Skämde ut mig

* Somnade tidigt

* Lät bli att svettas som damerna i deoreklamen =(

* Gav basisten i bandet ett BJ för att han skulle spela "Personal Jesus"

* Gick hem före 03.00


Två av de underbara "julibarerna" som mannen från "SOGK" kallade dem:


Snyggot Å, med en av presenterna (inte bilen, utan den avlånga paketen*L*)



M, i full färd med att titta på när nån annan fixar välkomstdrinkar!?


Tack för en helt underbart rolig fest, ni som vart bjudna och av en eller annan anledning inte kunde eller ville komma ska ha helt klart för er att ni missade nåt!!!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards