Alla inlägg den 2 december 2008

Av Catten - 2 december 2008 09:08


Japp, det gör jag - jag går och småputtrar idag, ungefär som en kittel satt på svag värme. Det har inte börjat ryka ur näsborrarna ännu men det kommer det förmodligen att göra fram på dagen. Inte vet jag varför jag känner mig så irriterad idag - alltså extra irriterad, inte min vanliga personlighetsstörning =)


Kanske beror det på att jag kom på att det imorgon är ett helt år sen jag företog mig min resa norrut och hur mycket som har hänt sedan dess, definitivt inte allt i positiv bemärkelse.

Kanske är det det faktum att jag idag egentligen allaredan borde sitta i Escrutten på väg till moråfar på ytterligare bilreparation och en heldag med mor för min del.

Kanske beror det på PMS, detta kvinnlighetens enligt manligheten gissel som uppenbarligen har förmåga att nästintill riva Babylons murar (om inte Joshua hade gjort det först vill säga).

Kanske beror det på vädret  - smutsgrått och regnruggigt som det är.

Eller beror det helt enkelt på att jag omigen tagit mig i kragen för att försöka sluta röka och är inne på tredje dagen utan kistspikar.....


Who cares liksom - puttrig är jag lik förbannat och nu ska jag gå ut och skälla på världen likt en enorm bandhund!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards