Alla inlägg den 12 december 2008

Av Catten - 12 december 2008 10:49


på alldeles för kort tid....


Butt naked mama sover, mobilen knackar, det är lussefirande och Ängelen är tärna. Igår när jag frågade fick jag inte komma men idag var det NÖDVÄNDIGT! Så grovt räknat tog det mig sju minuter att gå från sovande till på plats. Förmodligen personlig rekord, men inget jag kommer att kämpa för att försöka slå - eller ens tangera.


Vackert var det så klart, ljuva änglaröster som svävade ut i gymnastiksalens mörker, skrovvliga gossestämmor som imponerade med sitt mod genom att sjunga både Staffansvisan och Rudolf med röda mulen samt för mig helt obegripligt nog en bildlärare som sjöng ett solo? Vackert iofs, men är det inte meningen att det är ungarna som ska framträda?


Bilden är som den är - som vanligt inget mästerverk och ja, de medverkande är redan vid värvandet tillfrågade och medvetna om att de kan komma att hamna på diverse hemsidor och bloggar och annan skit...Ängelen är ju hon med det underliga långhåret i bakre raden, om nu någon skulle undra...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards