Alla inlägg den 4 december 2008

Av Catten - 4 december 2008 12:23


Nytt försök på AF, med en handläggare som drog ut på sin fikarast rejält och kom 10 minuter försent, hade ett rutinmässigt inskrivningssamtal och skickade hem mig inte mycket klokare än när jag kom och en ny tid i januari....."själv är (som vanligt) bäste dräng"!


Ombesiktning av Escrutten - vid inloggningen hade jag bara en bil före mig i kön men fick ändå vänta i 35 minuter, besiktningsmannen var extra nitisk eftersom han hade en lärling med sig (men oj vilket ögongodis den lärlingen var) och hade gärna lagt till både ett och tre nya fel, men beslutade sig för att godkänna allt, efter att ha gjort en MYCKET detaljerad ritning av hur man byter lager i fjäderbenet samt påtalat behovet av byte av styrväxel och avslutningsvis påtalat att "det viktigaste är ändå att du kör försiktigt". Omtänksamt  av honom, stackarn som inte hade en aning om vem han talade till. Moahahahahahahahahaha, man kallas väl inte "rallymamman" för intet!


Snart kommer Ängelen för omflätning av inflätningen av de knallråwsa dreadsen, sen ska jag tillbaka in till staden för att träffa M för en för min del mycket stillsam "after work" - lite komiskt med tanke på att vi är arbetslösa båda två =) Hur som haver ska det bli kul att ses, det är alltförlänge mellan gångerna!


Inatt när jag inte kunde somna funderade jag allvarligt på att greppa telefonen och ringa en (fd?) vän, men kom fram till att jag faktiskt inte vågade. Tänk om vi inte har något att säga till varandra längre?


Nu ska jag ägna mig åt posthögen som efter min lilla lapp på dörren om "reklam undanbedes" inte längre liknar en skövlad regnskog, intressant nog har jag fått ett adresserat kuvert, mycket tjusigt i vattrat papper, från det blåaste av våra blåa partier, jag undrar vad de kan vilja mig, och hur har de kommit fram till att just jag tillhör den målgrupp de bör skicka brev till? Man upphör aldrig att förundras......

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards