Alla inlägg den 7 december 2008

Av Catten - 7 december 2008 21:09


är jag nu.


Det finns en sak man kan göra för att få mig på garanterat asdåligt humör, och det är att inte höra av sig/dyka upp som överenskommet. Oavsett anledning; man kan ha försovit sig, halkat i badrummet, fått punktering på bilen, cyklat in i ett elskåp, kört mobilen i avfallskvarnen men så fort man har redat ut det inträffade så HÖR MAN AV SIG!!!!!!


Man lämnar inte folk hängande i luften, först väntandes, sen irriterade och slutligen mer och mer oroliga över att något har hänt....MAN HÖR AV SIG!


Det är ju en jäkla tur att jag haft häcken full hela dagen idag - annars hade jag banne mig hudflängt personen i fråga, både bildligt och bokstavligt - väldigt långsamt! Nu är jag egentligen för trött för att ens orka bry mig om vilket men det är ju satan att vissa inte kan ha så mycket omtanke om andra att de HÖR AV SIG!


*går muttrande mot soffan*

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards