Alla inlägg den 19 december 2008

Av Catten - 19 december 2008 15:15


Vi är inte ens komna fram till julafton och redan ställs frågan. Den ställs i förbigående av random folk lite överallt, som nåt man "borde" säga. Den ställs av bekanta som jag på nåt underligt sätt upplever vill få den tillbaka för att få flasha lite. Den ställs av vänner i engagerat syfte.


Frågan är naturligtvis: "Vad ska du göra på nyårsafton?"


Mitt svar är detsamma till alla som frågar:Jag vet inte.


Att jag inte vet verkar chockera, förbrylla och förundra - nyår som är årets (näst) viktigaste kväll! Hur kan man, endast dryga 14 dagar innan den ska avfiras inte veta var och hur man ska fira den, hur kan man leva med att inte ha tokplanerat klädsel, meny, sällskap och köpt på sig maaaaaaassor av rakter? Faktum är att det är rätt lätt. Jag har slutat planera. Det blir ändå inte som jag tänkt mig liksom....Dessutom blir det ju nyår varje år?


Jag tycker att det är rätt haussat faktiskt - varje år ska det tidigare överträffas, både vad gäller glitter, glamour, rajraj och kuligheter och varje år står folk där med lite lång näsa och funderar över att "blev det inte mer än så här".....Jag skulle vilja fira tillsammans med människor jag tycker om - punk slut. Vilka de är och vart det blir återstår att se - jag orkar inte planera.


*redan trött*



Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards