Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Catten - 3 maj 2009 19:48


är jag ju idag, men för ovanlighetens skull inte rastlös......När jag ändå sitter här kan jag ju redovisa resultatet på min osannoligt intressanta bloggpoll (intressant ord bara det, dagboksomröstning typ!) eftersom det nu inte längre är mars är ju frågan horribelt inaktuell och jag ska bry mina små grå med att skapa en ny. Här kommer i allafall resultatet på den gamla och det gläder mig oerhört att INGEN tyckte att min fråga var oseriös*L*


Mars är en vårmånad - på våren ska man äta glass, när äter du mest glass?


Aldrig, glass är för småbarn!    9.5 %

På våren, så fort de nya sorterna har kommit rivstartar jag!    4.8 %

På sommaren, den smälter och blir ätbar snabbare då    33.3 %

På hösten för då börjar det ändå bli kyligt    0 %

På vintern, jag gör egen av gul snö.....    4.8 %

När, vaddå när? Jag äter ALLTID glass!    47.6 %

Sluta larva dig med oseriösa frågor.    0 %


Totalt har 21 personer röstat.
Omröstningen startade 2009-03-01 10:45

Av Catten - 3 maj 2009 18:59


glad när folk förstår hur jag tänker - många gör uppenbarligen det ändå =) speciellt de som inte halkar in på ett bananskal med massa åsikter utan har läst mig ett tag, kanske tom känner mig irl. Jag vill nogsamt påpeka att den anonyme J inte är den J som brukar kommentera hos mig även om han också brukar vara anonym *förvirrat*


Jag skrev alltså inte några av inläggen för att varken få fler besökare, eftersom jag inte visste att det fungerade så där med "återlänkning" och inte för att få sympatier (även om de naturligtvis värmde i massor) och därmed anser jag att det är dags att gå vidare i Cattens krokiga och tokiga liv:


Idag har ingenting hänt - och då menar jag ABSOLUT ingenting. Det är jag rent löjligt nöjd med!

Av Catten - 3 maj 2009 11:39


är alltid intressanta att få - att folk har regerat på vad jag skrivit. En av gårdagens (anonyma) kommentarer "anklagar" mig för att länka till artikeln i lokaltidningen för att få fler besökare "trots att det du skriver inte har med saken att göra". Det uttalandet får stå för honom/henne.


För mig personligen har det jag skriver i allra högsta grad med saken att göra. Jag begär inte att någon utomstående som förmodligen av ren nyfikenhet har googlat på händelsen och trillat in i min blogg ska förstå. Men å andra sidan begär jag inte någonsin att någon ska förstå mina bevekelsegrunder för att göra det jag gör.


Vill man tro att jag länkar till en så tragisk händelse för att öka mitt eget besöksantal - som jag för övrigt inte visar publikt sedan drygt ett år tillbaka - så säger det förmodligen mer om den personen än om mig.


Edit: efter att ha läst lokaltidningens artikel igen inser jag att de utan min vetskap länkar till min blogg - det vill jag inte och därför är nu min länk till artikeln borttagen.

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards