Alla inlägg den 15 april 2009

Av Catten - 15 april 2009 19:53


vad jag skulle förvänta mig - men det var nog ändå inte riktigt det här....


Idag har jag tröskat mig igenom modul ett. Mmm...Det innebär att jag idag lärt mig att få psykbryt på en bok vars övningar inte överensstämmer med det som är genomförbart på skärmen. Utöver det har jag också lärt mig att skapa en ny mapp, kasta dokument i papperskorgen, öppna densamma samt tömma och därefter stänga den. Jag har defraggat en floppy och lagrat data på den. Ändrat skärminställningar och skärmsläckare. Jaha.


Intressant på min ära. Ännu intessantare är att diagnoserna uppenbarligen ska göras skriftligen - inte genom praktiska övningar? Det bådar ju gott för mitt så gott som obefintliga minne som endast kan fungera med hjälp av trial and errormetoden. Jaha.


Jaja, vi får väl se hur det går - och om jag kommer att lyckas prata igång mina mindre sociala "kurskamrater". Bristen på givande utbyte under pauserna är mer irriterande än att sitta och fylla en floppy med diverse övningar. Men jag ska inte klaga mer, troligtvis finns det de som verkligen behöver undervisningen på basicnivå, och om man inte börjar på basic kan det ju vara svårt att veta vart man ska göra det. Börja alltså. Och förresten så får jag inte hela "certifikatet" om jag inte redovisar alla övningarna så imorgon kör jag diagnos ett - skriftligt. Önska mig lycka till liksom.......

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards