Alla inlägg den 2 april 2009

Av Catten - 2 april 2009 17:15


* Den rökta fisken jag käkade till lunch simmar omkring inuti *urrrk*


* Åkte hem tidigare från jobbet för att tvätta :(


* Planerade lite helgaktiviteter =)


* Sov i soffan i en underbart varm solstrimma en stund =)


* Fick änligen färdigt pillejobbet med APU - brickorna *jublar*


* Svarade på gårdagens mess väldigt utförligt och med emfas.


* Har bitit mig i tummen så det blödde - jag, en kannibal?


* Funderar på morgondagen........


Edit 18:56


* Avslutat det jag bestämde mig igår för att avsluta =(


Sammanfattning: just another day in paradise!



Av Catten - 2 april 2009 14:08

1. Hur gammal är du om fem år? 47 liksom....
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? L
3. Hur lång är du? 167,5
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Valkyria
5. Vem ringde du senast? Ringer sällan, men det var nog snyggot Å
6. Vem ringde dig senast? E
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag är bra på att messa!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Still going strong....
9. När såg du senast din mamma?  Förra söndagen
10. Vilken ögonfärg har du? Blågrågröna med vallonringar
11. När vaknade du i dag? 06.15
12. Vilken är din favoritjulsång? Det strålar en stjärna

 13. Vilken är din favoritplats?  Hemma
14. Vilken plats föredrar du minst? Var som helst där jag har tråkigt.
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här.
16. Vad skrämde dig om natten som barn? Samma som nu!
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? L:s berättelse om hunden Åke alldeles nyss!
18. Hur stor är din säng? Tillräcklig för mig
19. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder är för veklingar...
21. Hur många kuddar har du i sängen? Nio tror jag
25. Är du social? Japp, "löjligt social har jag hört
26. Vilken är din favoritglass? Just nu: Trippelchoklad med chokladrippel

27. Vilken är din favoritefterrätt?  mammas kroppkakor Edit efter vänlig påminnelse: Fruktsallad med vaniljyoghurt

28.Tycker du om kinamat? Jajamen!
29. Tycker du om kaffe? Mja, som latte isåfall..
30. Vad dricker du till frukost? Thé såklart!
31. Sover du på någon särskild sida? Vänster.
32. Kan du spela poker? Njaeee....
34. Är du en beroende människa? Antar det, ja.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
36. Vill du ha barn? Har tillräckligt.
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Äsch, vatten är överreklamerat..
40. Vad spenderar du helst pengar på? Mig & ungarna
41. Äger du dyrbara smycken? Nä, det finner jag inget större nöje i.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv.
45. Sover du med gosedjur? Neeeeh.
46. Vad har du för ringsignal? Något av Chopin
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nä, men jag tror att morsan har
48. Hund eller katt? Tyvärr - allergrekisk!
49. Flirtar du mycket? Det påstås det.
50. Kan du byta olja på bilen? Nej men jag klarar nog att fylla på ;)
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Jorå - helt opåkallat!
52. Vilken var den senaste boken du läste? "Vi måste nog prata faktiskt" av Jon Jefferson klingberg
53. Den bästa bok du läst? Uj, kan inte rangornda sånt!
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
55. Dansar du i bilen? Nej? Men försöker.....
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3 tror jag.
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett namn på en post-it.
58. När var du i kyrkan senast? Förra söndagen - sjöng som en gudinna ;-)

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards