Alla inlägg den 30 april 2009

Av Catten - 30 april 2009 16:38


vilket för Cattens del innebär att sluta vid 12, sjunga vid icke-elden ikväll, grilla där med resten av kören och sen gå på fest. Suck vad jobbigt liksom*L*


Lite trist är det ju naturligtvis att det inte blir någon brasa, men hellre det än en skogsbrand. Vi klarade ju oss för två år sedan när det ösregnade så kopiöst både den 29 och 30 att man inte kunde få eld på det samlade genomsura trädgårdsskräpet ens med eldkastare, så det ska nog funka i år igen.


Å tänk att i morgon ska jag göra nytta - jag fick ett nödsamtal strax innan lunch och hade kunnat göra nytta idag med om det inte hade varit för att Ängelen skulle skjutsas av taximamman. Jag ser fram emot imorgon, göra nytta är kul - och i gott sällskap blir det ju också! =)


Nog svamlat idag - liksom  många av mina "bloggvänner" (och naturen) lider jag av torka, och fast det snurrar av ett och annat i skallen ska jag inte kläcka ur mig mer för tillfället.....Ha ett helt underbart Valborgsfirande, det tänker jag ha!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards