Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Catten - 9 oktober 2009 13:53


Oförskämt bra har jag det, tackar som frågar ;-)


Jag är något dislokaliserad, sedan i onsdags befinner jag mig i den lilla byn nästintill havet där jag bla har ägnat mig åt en av mina favorithobbies; att röja, både ute och inne, högt och lågt! En sysselsättning som renderade i denna uppmaning imorse:

  


Fast jag ägnar mig en hel del åt en annan hobby också för att vara helt ärlig.... åsså hemmafruar jag mig och har maten klar på bordet efter avslutad arbetsdag, visst låter det oerhört betungande? *L* Här finns en ganska lat och fet katt som tyvärr är löjligt okelen och tillbringar det mesta av sin tid liggande ovanpå en varmvattensberedare och imorse var oförskämd nog att inte ens lyfta ett ögonlock när jag bad honom komma ner och fånga den släbbiga åttabeningen som bosatt sig på väggen intill badrumsspegeln.....nåja, jag ska nog få fason på honom (också)!


Hur har ni det själva då så här på fredagen? Oförskämt bra ni också hoppas jag innerligt!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards