Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Catten - 6 oktober 2009 16:50


Den där jobbcoachen ni vet - hon som jag har tjatat om ett tag nu?


Jag ringde henne i fredags. Då hade hon inte riktigt tid med mig utan skulle ringa på måndag istället. Idag är det tisdag och hon har fortfarande inte hört av sig. Är det min eller hennes almanacka som går fel tro?Förvånad

Av Catten - 6 oktober 2009 09:29


Jag tvivlar i och för sig på att det är någon av er som hållit andan i väntan på den där "del II". Är det någon som gjort det ger jag omedelbar virtuell HLR och ber så oerhört mycket om ursäkt.


Det blir nämligen inget sådant inlägg. Jag måste ha varit mångalen när jag tänkte att jag skulle outa mig på det viset och nu när månen smalnar av igen har jag kommit till insikt om att 7000 tecken med självömkande dravel inte har någon som helt plats i blogghistorien, varken publikt eller lösenskyddat.


Tro nu för all del inte att det har med någon av er att göra, inte ett dugg. Det är barabarabara jag som kommit på att det där ska jag spara tills jag blir känd och skriver mina memoarer - as if!  ;-) Så som sagt, det handlar inte om att ni inte är betrodda - inlägget finns helt enkelt inte och kommer alltså inte heller att finnas......


Nog om det.


Jag har tvättid idag - det är nästan lika kul, men kuligast av allt är att jag har bästaste kören ikväll, och att jag tänker våldgästa snyggot Å på vägen imorgon när jag *gör vågen tills jag får ryggskott* åker österut! =)

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards