Direktlänk till inlägg 26 juli 2009

I väntan

Av Catten - 26 juli 2009 11:15


på att den sjuka Ängelen ska vakna så vi kan kolla hennes status och ev åka till jourläkaren läser jag bloggar...och hittar såklart en sån där rad med frågor som jag bara måste......


1. Var är din mobiltelefon? I mitt knä

2. Var är din äkta hälft? Jag har bara oäkta hälfter....

3. Ditt hår? Hysteriskt rufsigt och i extremt behov av en klippning


4. Din mamma? Därborta *pekar*

5. Din pappa? Också därborta


6. Det bästa du vet? Att ha bradagar

7. Din dröm inatt? Drömmer jag?

8. Din dröm/ditt mål? Gottigheter och bradagar

9. Rummet du är i? Är dammigt och surrar av spyflugan i fönstret


10. Din hobby? Sjunga och läsa, fast läsa är ingen hobby utan livsnödvändigt!

11. Din skräck? Irrationell...oftast...

12. Var vill du vara om 6 år? Nöjd, i mig själv

13. Var var du igår kväll? Hemma kroppsligen

14. Vad du inte är? Fokuserad och tvärsäker

15. En sak du önskar dig? Just nu - att Änglen blir frisk ASAP och att utflykten imorgon blir av....


16. Var växte du upp? Alltid på fel plats


19. Det sista du gjorde? Senaste: kopierade den här texten. Det sista har jag förhoppningsvis inte gjort än på länge, länge!


20. Dina kläder? Hänger i garderoben och krymper

21. Din TV? Dammig, gammal, tjock och oftast avstängd (rätt lik mig)

22. Ditt/dina husdjur? Bor nån annanstans nu :(

23. Din dator? Alltid igång - full med saker jag borde säkerhetskopiera

24. Ditt humör? Upp och ner....


25. Saknar någon? Alltid, oklart vem och varför....


26. Din bil? Min? Nej...mammas


27. Något du inte har på dig? Sällan strumpor, aldrig guld


28. Favoritaffär? Jag har slutat handla

29. Din sommar? So far, so good! =)


30. Älskar någon? Alltid; ungarna!

31. Favoritfärg? Svart är ingen färg sägs det...


32. När skrattade du senast? Igår...åt T, tokfjant där....;-)


33. När grät du senast? Vill man minnas det?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catten - 12 januari 2021 20:59

vad svårt det är ibland att komma till skott med att skriva, trots att det finns massor som jag behöver skriva av mig? Den 4:e fick jag besked om att jag har ny chef till 100% som ska ge mig uppdrag på 60% och att min fd chef har 40% av min tid. ...

Av Catten - 1 januari 2021 20:18

med komplett fullt upp. Nytt uppdrag samt därmed sammanhängande utbildning på jobbet, flytt till en betydligt bättre lägenhet men även besiktningar och extraaktiviteter, jul- och nyårsfirande med restriktioner, pappa som utsatts för bedrägeriförs...

Av Catten - 23 november 2020 13:52

om man precis kan kalla det för "bostadskarriär" när man flyttar från hyrestvåa till hyrestvåa? Men för mig personligen känns det ändå så, främst för att jag flyttar från tredje våningen med dyr utomhusparkering "i mån av plats" till marklägenhet med...

Av Catten - 19 november 2020 16:13

aldrig gjort anspråk på att vara ofelbar. Tvärtom är jag ofta medveten om att jag "borde" gjort annorlunda, bättre, mer, högre osv nästan av födsel och ohejdad vana. Därför blir jag nog lite extra stött när en person som jag en gång stod mycket n...

Av Catten - 8 november 2020 17:25


så innerligt tråkigt och oerhört opraktiskt att vara i isolering i väntan på provsvar. Mest opraktiskt var onekligen att jag hade typ ingen mat hemma, så igår satt jag och funderade ut att om jag åkte till affären strax innan den stängde vid 22, ...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards