Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Catten - 10 juli 2009 10:35


Jag fortsätter att framhärda i att jag har det bra - även om det haltar lite ibland. Igår var planen att träffa en vän, gå och fika och umgås massor. Ähem - ni vet det där med att planera? Det sprack så klart, för när vi kom fram var fiket så klart stängt, det enda i byn.... :(


Nästa sak som sprack var min hud - vännen noterade att jag var väääääldigt torr på ryggen av min Mälarensolbränna och erbjöd sig att smörja på smörja, gjorde så och fick handen full av Cattskinn. Uäck liksom! Det alstrade inte ens någon elektricitet, av någon form utan skapade väl mest...typ äckelkänslor.


Påsen med chips vi vräkte i oss i ren desperation som substitut för de uteblivna räkmackorna var heller ingen höjdare, bilresan hem höll på att rendera mig en älgkalv som kylarprydnad och imorse väcktes jag rent snortidigt av ett sms, med i stort sett inget innehåll alls.


Ungen (formerly known as Ängelen men för tillfället degraderad) hade haft kompisar hemma, golvet var full med oidentifierbara smulor och klägg, vardagsrummet ommöblerat till oigenkännelighet vilket innebär att jag just nu sitter i stora mysfåtöljen framför datorn (?!), hon har vänt på dygnet så till den milda grad att det igår var kapitalt omöjligt att få henne ur sängen före halv fyra på eftermiddagen.


Men det är nog så här det ska vara, det krävs en och annan halvdan dag för att jag ska värdesätta de bra så mycket mer. Nu väntar jag med spänning på nästa bra dag =)

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards