Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Catten - 22 juli 2009 01:20


De bra dagarna alltså - igår var en till =)


P18 kom hit med mera fläderblommor och så silade vi av den färdiga saften - det blev mer än vad jag trott och i år var ett smakrikt år, dvs saften blev stark! Naturligtvis hade han med sig sitt "Risk"spel och faktum är att vi lyckades nästan klura ut regelverket - tillräckligt för att spela i flera timmar åtminstone, ända tills vi enades om att vi inte orkade mer och det blev oavgjort. Ingen av oss vill ju förlora liksom *L* Vi tog speltimeout och käkade lunch på balkongen i solen och tyvärr blåsten....


Sen övergick vi till gamla goa Skip-Bo:t, det tröttnar vi aldrig på och mitt i spelyran kom kära E och hälsade på med wienerbröd! Jag kostade på mig att äta ett halvt, men när E hade åkt hem drog jag med P18 på promenad och jisses i min lilla låda vilket tempo den grabben har *pustar*. Det var skönt men det kostade mig ett skoskav på ett nytt mysko ställe: mellan pektån och långtån?


Nu sitter han i min soffa och plöjer dvd-filmer, jag tror bestämt inte att han vill åka hem inatt.......


Bildbevis från lunchen:



Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards