Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Mjnäääää

Av Catten - 25 juli 2009 20:46


Idag var väl en mindre bra dag. Jag har aldrig lidit av PMS - däremot har jag nog tendenser till EfterMS....känslosamt har det varit. Tur att L ringde så jag fick gnälla av mig lite =) Nu är jag lite mer back on track, det är nog lite labrador över mig: jag ruskar på mig och skakar det av mig. Med tiden har jag ju tack och lov kommit på att väldigt lite blir bättre för att man grubblar och grottar ner sig i det som bekymrar en. Marc Levengoods mormor sa det så bra: "Det är bara att bryta ihop och gå vidare!"


Bryta ihop är väl lite mycket sagt för min del, men jag har (återigen) funderat lite över mig, mina val  och mina prioriteringar här i livet - vad det ger och vad det kostar. Inte för att jag har kommit fram till något - för det mesta lever jag i stort sett som jag vill och tycker att livet är toppen, men på mina EMS- dagar svindlar och vindlar tankarna omkring och jag blir bläääähig.


Det är idag jag ska plocka fram de där bradagarna jag samlat på, suga lite göttigt till ur dem och känna att jag egentligen har det riktigt fint =)


P.S Jag VET att det finns flera av er jag gärna får ringa när jag har sådana här dagar - men ni vet också att jag inte kan.....be om hjälp är fortfarande oerhört svårt.

 
 
mira

mira

25 juli 2009 21:39

be om hjälp är vansinnigt svårt ja. sen kanske man inte vill dra ner de man tycker mycket om med sina mörka tankar vissa dagar.

http://metrobloggen.se/missne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catten - 12 januari 2021 20:59

vad svårt det är ibland att komma till skott med att skriva, trots att det finns massor som jag behöver skriva av mig? Den 4:e fick jag besked om att jag har ny chef till 100% som ska ge mig uppdrag på 60% och att min fd chef har 40% av min tid. ...

Av Catten - 1 januari 2021 20:18

med komplett fullt upp. Nytt uppdrag samt därmed sammanhängande utbildning på jobbet, flytt till en betydligt bättre lägenhet men även besiktningar och extraaktiviteter, jul- och nyårsfirande med restriktioner, pappa som utsatts för bedrägeriförs...

Av Catten - 23 november 2020 13:52

om man precis kan kalla det för "bostadskarriär" när man flyttar från hyrestvåa till hyrestvåa? Men för mig personligen känns det ändå så, främst för att jag flyttar från tredje våningen med dyr utomhusparkering "i mån av plats" till marklägenhet med...

Av Catten - 19 november 2020 16:13

aldrig gjort anspråk på att vara ofelbar. Tvärtom är jag ofta medveten om att jag "borde" gjort annorlunda, bättre, mer, högre osv nästan av födsel och ohejdad vana. Därför blir jag nog lite extra stött när en person som jag en gång stod mycket n...

Av Catten - 8 november 2020 17:25


så innerligt tråkigt och oerhört opraktiskt att vara i isolering i väntan på provsvar. Mest opraktiskt var onekligen att jag hade typ ingen mat hemma, så igår satt jag och funderade ut att om jag åkte till affären strax innan den stängde vid 22, ...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards