Alla inlägg den 25 september 2008

Av Catten - 25 september 2008 22:13

Fast and furious....


Det positiva är väl att jag inte hinner fundera så jävla jättemycket, men å andra sidan är det kanske negativt att rusa huvudstupa in i saker och ting (igen) utan eftertanke....Klockorna ringer som fan i bakhuvudet men jaaaa.....jag vet inte. Lev snabbt, dö medelålders och bli ett härjat lik kanske?


Sjunger av hjärtans lust gör jag iallafall - den där hobbyn jag tjatat om att jag borde skaffa mig hade jag ju redan - sången! Så jag har utökat mitt trallande till tre gånger i veckan och sjunger numera även i en gospelkör och en kör kallad "Badrumssångarna" där det sjungs en blandad kompott, alltifrån Händels "Messias" till "I natt jag drömde". Härligt! Sång frigör endorfiner, kroppens eget morfin och det känns kan jag säga, jag är totalspeedad när jag går från kören!


Det är jag inte nu däremot, jag har farit som en gummisnodd i ett klassrum hela veckan- med ungar, med sjung, med...annat så nu ska jag alldeles, alldeles snart natta mig!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards