Alla inlägg den 14 september 2008

Av Catten - 14 september 2008 15:03

men jag lever ännu!


Åttabeningen försvann och jag tänker inte efterforska den utan förutsätta att den tog snabbaste vägen ut - dvs genom avloppet. Alternativet är att Pumakatten redan utan träning käkat upp den, hon smaskade så konstigt i morse och därmed är saken utagerad.


Att jag lever är förresten något man skulle kunna ta upp till diskussion. Ju mindre jag gör, desto slöare blir jag och idag har jag gjort : inget. Fast det är rätt skönt det med faktiskt. Nu har jag inte tid med er längre, jag ska fortsätta vara upptagen med att göra precis ingenting!

Av Catten - 14 september 2008 01:18


i mitt liv just nu är inte ex som får beslutsågren, inte fd väninnor som fått tokspel, inte att jag är löjligt mätt, inte att pengarna är slut, inte att jag själv fått kalla fötter, inte att mitt jobb snart tar slut.


Det absolut värsta i mitt liv just nu är att jag har en ENORM spindel i mitt badrum!


"Haha" säger ni, "vilket lätt liv den kvinnan har."


Då känner ni inte till min arachnofobi.Jag kommer att dö inatt. Dö av skräck i ovissheten om vart åttabeningen tagit vägen. Tänk om den inte är kvar i badrummet utan kravlar fritt i mitt hem? Om jag lever imorgon när jag vaknar ska jag dressera vaktkatten Puma till en spindeljägare......

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards