Alla inlägg den 18 september 2008

Av Catten - 18 september 2008 17:52

är by far för lågt. Enligt min plånbok borde det vara den 25 imorgon....det är det inte!


Det är mycket som inte är just nu. Humöret är inte, orken är inte,vädret är inte. Precis som alla andra höstar jag minns (det vill säga förra årets) så sjunker humör och mående ett gäng grader i takt med temperaturen och antal soltimmar. Jag fryser som en hudflängd iller trots alla lager med kläder, skulle kunna leva på enbart socker och det helst nedgrävd under sex- sju täcken och omgiven av tolv kuddar i min säng.


Faaaaast - då skulle jag behöva skaffa mig en hushållerska som passar upp mig 24/7 och jag pallar banne mig inte med några anställningsintervjuer just nu! Istället ska jag gå och parkera mig i en så het dusch som jag klarar - det är en av fördelarna med att vattenkostnaden ingår i hyran: hur långa och varma duschar som helst =) Det är jag verkligen inte bortskämd med efter 15 år i hus med vedeldad panna - första tio åren utan ackumulatortankar....Ytterligare en sak jag säger "aldrig mer" om!


Dessutom ska jag per omgående byta radio - hårdrockskväll estimeras ICKE!!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards