Alla inlägg den 21 september 2008

Av Catten - 21 september 2008 20:56



Uäck - vad ÄR det här liksom? =(


*moody*

Av Catten - 21 september 2008 12:13

och så lite tid att babbla på!


Med E blir det excesser, oceaner, vidsträckta vidder och oändliga mängder av babbel och vi är EXAKT lika bra båda två på att sväva ut, halka iväg, byta ämne, spåra ur, vika oss dubbla av skratt, analysera djupsinnigt, tappa tråden, svamla och bara prata, prata och prata! Favoritämnet är naturligtivs oss själva och oss närstående - det underbart enkla samt komplikationer i relationer av olika slag, spekulationer över hur det skulle vara "om om inte fanns och grisar kunde flyga" - något som blivit ett favoritcitat och som får avsluta en och annan fundering när inga andra slutsatser finns att komma till.


Igår drog E dock det hela ett steg längre och jag fick frågan: "Men bortsett från det där och det där - om allt hängde på BARA dig - vad skulle du göra då?" Jag fann att det var oerhört svårt att svara entydigt på det, för hur det än är så vet jag ju rent förnuftsmässigt att om finns och att grisar inte kan flyga - hur bortser jag från det? Men visst - drömscenarion går ju alltid att skapa - frågan är ju vad det gagnar till? Att bygga luftslott har jag alltid varit bra på men sällan har jag mått speciellt väl av det.


Jaja, för att dra till med ytterligare ett givande citat: "what - jävla - ever". Det blir som det blir och det som händer händer. Avslutningsvis ska jag citera Zsa-Zsa Gabor: "Det viktiga är inte männen i mitt liv - utan livet i mina män"....................... =)

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards