Direktlänk till inlägg 10 april 2009

Och nu över till något helt annat:

Av Catten - 10 april 2009 11:28


Sisådär treånhelv timme senare hr jag varit och sjungit om Jesu lidande och nu känns allt mycket bättre! *S*


Nämen seriööööööst alltså, jag är ju som min käre fd kollega herr R brukade säga: kvickilsk. Jupp, det är sådan jag är och jag försööööker bearbeta det, men ibland rinner sinnet liksom. Speciellt när det gäller vissa företeelser /personer som aldrig kan släppa taget....Nog om det.


Idag har jag fått inte mindre än fjorton stycken påskkramar. Det var trivsamt. Jag gillar att kramas. Det hör till de extrema ovanligheterna att jag kramar fjorton personer på en dag, än mindre på tio minuter liksom. Jag tror jag ska åka på turné med den idén: "Mer kramar åt folket" - jag tror fullt och fast på att man kan bli en bättre människa av närkontakt, och då menar jag inte hejdlösa sexuella utsvävningar. Fast sådana kan också vara trivsamma i och för sig.


Nä, jourhavande kramare vore väl nåt? Kan man få statliga bidrag för sådan verksamhet tro...

 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

10 april 2009 19:45

Sång och kramar är nog det bästa livet har att ge. Har också varit körsångare i många omgångar i livet och det FÅR verkligen alla i kören att lyfta. :-) Saknar det.

Gaaah, känner igen det där "reda ut". Kan bli utbitchig när någon kommer med sin präktighet och skall "reda ut" numera. Att anfall skall behöva vara bästa försvar... :-( Men vad göra? Man löser inget för vare sig en själv eller situationen om man blir trampad på.

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
kastrullis

kastrullis

11 april 2009 11:42

Kvickilsk var ett bra ord. Mycket bra. Det ska jag spara på hårddisken. Glad Påsk!

http://kastrullapan

 
Ingen bild

J

11 april 2009 23:38

Jag skall vinna ihop ett årskort på SJ åt dig.Sedan kan din turné gå land och rike runt.Stadsbidrag måste gå att ordna?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catten - 12 januari 2021 20:59

vad svårt det är ibland att komma till skott med att skriva, trots att det finns massor som jag behöver skriva av mig? Den 4:e fick jag besked om att jag har ny chef till 100% som ska ge mig uppdrag på 60% och att min fd chef har 40% av min tid. ...

Av Catten - 1 januari 2021 20:18

med komplett fullt upp. Nytt uppdrag samt därmed sammanhängande utbildning på jobbet, flytt till en betydligt bättre lägenhet men även besiktningar och extraaktiviteter, jul- och nyårsfirande med restriktioner, pappa som utsatts för bedrägeriförs...

Av Catten - 23 november 2020 13:52

om man precis kan kalla det för "bostadskarriär" när man flyttar från hyrestvåa till hyrestvåa? Men för mig personligen känns det ändå så, främst för att jag flyttar från tredje våningen med dyr utomhusparkering "i mån av plats" till marklägenhet med...

Av Catten - 19 november 2020 16:13

aldrig gjort anspråk på att vara ofelbar. Tvärtom är jag ofta medveten om att jag "borde" gjort annorlunda, bättre, mer, högre osv nästan av födsel och ohejdad vana. Därför blir jag nog lite extra stött när en person som jag en gång stod mycket n...

Av Catten - 8 november 2020 17:25


så innerligt tråkigt och oerhört opraktiskt att vara i isolering i väntan på provsvar. Mest opraktiskt var onekligen att jag hade typ ingen mat hemma, så igår satt jag och funderade ut att om jag åkte till affären strax innan den stängde vid 22, ...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards