Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Catten - 6 mars 2009 13:43


Ja huga - det känns att det är fredag trots att jag bara jobbat tre dagar den här veckan. Eftersom jag varit hyperaktiv större delen av dagen med att kuvertera och etikettera massutskick till de som sökt de program på skolan som nu inte blir av tänkte jag roa mig med ytterligare en sån där lista - courtesy of snyggot Å som själv är för lat för att göra dem.*L*


3 saker du kanske inte visste om mig...=)

       

*3 jobb jag haft/har i mitt liv

Egen företagare - Handelsträdgård

Tvätterska på hotell

Utredningsassistent

*3 platser där jag har bott

Hallabro

Lessebo

Grimslöv


*3 serier jag gillar att se på TV

Americas Funniest Homevideos

CSI Miami

Gilmore Girls      


* 3 favoriträtter

Kidneybönsgryta

Mammas kroppkakor

Libanesisk mat - typ buffé


*3 Platser där jag helst skulle vilja vara just nu

Hemma i soffan med en bok

På Nya Zeeland

Någonstans där det är varmt  

     
* 3 länder jag har besökt

Frankrike

USA

Ungern  


Så där ja - nu har ni ännu mer värdelöst vetande att lägga till i listan under C som i Catten....

Av Catten - 6 mars 2009 09:09


Det gör ont när ens barn har ont - både i kropp och själ. Det finns ABSOLUT ingenting jag kan göra, inte ett dugg mer än att finnas till och prata, prata och prata. När nån man älskar mer än sig själv mår dåligt och varken äter eller sover är det tungt......när man inte kan kan krama, torka tårarna och sätta på ett plåster, blåsa på det onda och få det att försvinna.


Aldrig är man så maktlös och liten som då.

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards