Alla inlägg den 1 december 2009

Av Catten - 1 december 2009 13:50



Det är så mycket som snurrar nu som kräver min fulla koncentration, där för hinner jag inte blogga!











Lurade!!!!!


Det är snarare så att min hjärna - ni vet den där klumpen som ska skvalpa runt nånstans innanför pannbenet, den är helt tom.

  


Det finns fortfarande vindlingar i och på den men det händer absolut ingenting i dem. Jag är nere på att använda enbart reptilhjärnan, den som står för alla de basala behovens tillfredsställelse av mat, sex och sömn. Men lugn, det är bara en återhämtningsperiod - på fredag ska jag vara i toppskick *ASG* igen - då kommer nämligen hjärnan min att sättas på extremtest; jag ska utföra huvudräkning i dagarna tre. Risken är att jag kommer orsaka C enorma ekonomiska avbräck, dels på grund av min totala avsaknad av kunskaper inom huvudräkning och dels för att jag har tänkt leva på saffransbiscotti de här dagarna....


En sak som jag fick rätt i var att Hjärtat inte gjorde någon större förlust när han tvingades avstå från Londonresan: En av resenärerna tuppade av på flyget och fick syrgasas tillbaka till uppvaknande, två av dem kom tillbaka hem genomförkylda, hotellrummen hade rent mirakulöst avbokat sig själva och biljetterna till fotbollsmatchen kostade 350.........pund!!........stycket!!


Inte för att jag är säker på att han har det bättre här där jag numera känner mig så hemtam att jag har börjat bossa *skäms* Ligger det i kvinnans natur att göra det - eller är det bara jag?


Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards