Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Catten - 20 januari 2010 11:55


stod det i mailet jag öppnade tidigare i dag. Det kom från AF och innehöll en enkät angående "utomstående aktörer" som de ville att jag skulle fylla i.


Tabellidiot och bitterf**a som jag är deltog jag naturligvis gladeligen  men hade gärna sett fler svarsalternativ och utrymme för kommentarer vid varje fråga. Det var ju inte utan att jag var tvungen att sätta ett hyfsat bra betyg på den gemensamma planering vi gjorde, men jag hade också väldigt gärna velat kunna påpeka att den planeringen överhuvudtaget inte följdes.....


Anyhoo...nu har jag fått ytterligare en möjlighet att få säga vad jag tycker, och det känns ju bra - fast ärligt talat hade det varit ännu bättre att få gehör för mina tankar under pågående coachning så att situationen kunnat förändras då - förhoppningsvis blir det bättre för andra i framtiden men det lilla gröna spöket inuti mig ropar "men jag då, men jag då?"


Jag har en ovälkommen lucka i mitt CV, är inte rikare på kunskap och erfarenhet och har blivit en liiiiiiiten aning bittrare faktiskt. Har jag förresten nämnt att jag inte hört av min handläggare på AF på tre månader, trots massa mail från min sida? "Stå till förfogande" gäller uppenbarligen bara oss arbetslösa - inte de som ska hjälpa oss?

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards