Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Catten - 1 januari 2010 20:08


så länge har tack och lov inte 2010 bjudit på några större överraskningar - här i lilla byn i närheten av havet tickar tiden sakta men säkert. Hittils i år har det  hunnits med en del filmtittande, uppätande av nyårsaftonens rester och en kort och stillsam promenad. Det är bara att acceptera - helt 100 återställd är jag definitivt inte. Men jag var en duktig flicka igår och drack inte en droppe alkohol för att inte riskera min penicillinkur - om man inte räknar en ölpuss förstås =)


Om antibiotikan verkligen påverkas av alkoholintag vet jag i saninngens namn inte men det kändes oerhört onödigt att riskera någonting när jag inte kände någon förbättring förrän efter fem dagars kur, och nu vill jag VERKLIGEN bli frisk! Smärtan har äntligen givit med sig, nu kliar det "bara" - både i det läkande såret och i den milt sagt irriterade huden under de otaliga förbanden.


Milt sagt irriterande var det också att teflonCatten åkte ifrån ungefär hälften av nyårsmaten hemma på parkeringen och inte insåg det förrän jag var framme. Men men - det kanske fanns någon annan som fick en lite smakligare afton tack vare det? I så fall så: väl bekomme liksom!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards