Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Catten - 6 januari 2010 22:24


både i Cattkorgen och i bloggen.


Det är hjärnorna som inte funkar riktigt som de ska - varken min organiska, möjligtvis beroende på den oerhört underhållande och spännande finalen i JVMhockeyn som jag gottade mig åt inatt vilket innebar att jag somnade framemot fem-tiden och vaknade (åtminstone rent fysiskt) runt 13.


Den andra hjärnan är hårddisken i datorn, den krånglar till det för mig så pass att inte mindre än tre sjuuuperroliga och intressanta inlägg försvunnit idag - tänk vad ni missat! Markera + deletefunktionen lever sitt eget lilla liv och mina försök att själv få välja vilken text som ska tas bort och vilken som ska finnas kvar ignoreras effektivt av datorn, hence the missing inlägg liksom...Men nu virusscannar jag igen, för andra gången idag efter att ha rensat tempfiler och kakor.


Den här infon är oerhört viktig för mig att få ut - så sprid den över land och hav: Exakt så här spännande är mitt liv idag! =)


Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards