Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Oh my gosh!

Av Catten - 18 januari 2010 15:05


Jag känner det redan, trots att snön vräker ner utanför mitt fönster, hur jag är på väg in i min ständiga vårnoja: ommöblerings/rensnings/uppfräschningsnojan.


Ibland, förr om åren var det sjuperbra att drabbas av den, det fanns alltid nån källare, graderob eller linneskåp som behövde röjas, jag huserade på en herrans massa kvadrat så ommöblering var ett riktigt nöje men efter min flytt till betydligt mindre, och betydligt mer begränsad ekonomi har jag försökt att behärska de här utbrotten.


Jag har vad jag behöver och är riktigt nöjd med mina möbler, tavlor, kuddar och gardiner och placeringen av desamma så shoppa varken kan eller vill jag och ändå riktigt gnaaaager det inom mig idag av nån slags.....skaparlust?


Det är ett stort dilemma det här, fast Hjärtat har lovat att jag ska få vända upp- och ner på valda delar av hans hem - men inte förrän "framåt våren". Jag vill ha vår NU!!!! =)

 
 
marsipanen

marsipanen

18 januari 2010 17:45

Det där låter inte bra... hoppas det inte smittar *ASG*

http://marsipan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

T

18 januari 2010 18:09

Haha ja jag släpper gärna loss dej hos mej när du vill ,med risken att jag helt plötligt kommer att kunna gå in i mitt förråd igen .
Btw älskar den exklusiva heminredningsbutiken i din by ,den har näblerat halva mitt hem o lite till .puss

 
Ingen bild

Catten

20 januari 2010 11:31

Bara om du VILL marsipanen! =)

Det är förhoppningsvis en risk du gärna tar Hjärtat - men jag håller med du; det ska nog vara snöfritt först...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catten - 12 januari 2021 20:59

vad svårt det är ibland att komma till skott med att skriva, trots att det finns massor som jag behöver skriva av mig? Den 4:e fick jag besked om att jag har ny chef till 100% som ska ge mig uppdrag på 60% och att min fd chef har 40% av min tid. ...

Av Catten - 1 januari 2021 20:18

med komplett fullt upp. Nytt uppdrag samt därmed sammanhängande utbildning på jobbet, flytt till en betydligt bättre lägenhet men även besiktningar och extraaktiviteter, jul- och nyårsfirande med restriktioner, pappa som utsatts för bedrägeriförs...

Av Catten - 23 november 2020 13:52

om man precis kan kalla det för "bostadskarriär" när man flyttar från hyrestvåa till hyrestvåa? Men för mig personligen känns det ändå så, främst för att jag flyttar från tredje våningen med dyr utomhusparkering "i mån av plats" till marklägenhet med...

Av Catten - 19 november 2020 16:13

aldrig gjort anspråk på att vara ofelbar. Tvärtom är jag ofta medveten om att jag "borde" gjort annorlunda, bättre, mer, högre osv nästan av födsel och ohejdad vana. Därför blir jag nog lite extra stött när en person som jag en gång stod mycket n...

Av Catten - 8 november 2020 17:25


så innerligt tråkigt och oerhört opraktiskt att vara i isolering i väntan på provsvar. Mest opraktiskt var onekligen att jag hade typ ingen mat hemma, så igår satt jag och funderade ut att om jag åkte till affären strax innan den stängde vid 22, ...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards